hejhej

det var ett bra tag sen jag bloggade sist. 2009 har verkligen varit mitt år, jag känner att jag har haft tur och att allt har flytit på precis som det ska. Men sedan måste vändpunkten komma, so obvious! Då saker och ting började kännas bra, och jag började känna mig trygg så förändrades allt och det självklara i så många fall blev oklart. Jag är osäker. Sedan har min älskade sizzle åkt till Turkiet, sa hejdå till henne igår. Hon ska vara borta i 2 månader, you bitch! Det är ej säkert ifall vi ska resa, jag antar att det ej blir något. Irriterande är det, har börjat hata på folk som reser :$ men jag är ej ensam, right sandra? tihii. Sverige är i stort sett ett bra land och det är ett välfärdssamhälle och yadi yadi, men sommaren is a bitch. Får spel jag borde kunna ha shorts och linne på mig åtminstone, istället går jag med min varma kappa som är varmare än min skinnjacka då och då. Hade en lyckad dag i förrigår, träffade Sizzle, Smail och Chris. Vi skulle typ träffas och umgås, för att sizzle skulle åka. Så det började med att vi gick och handlade, sedan kom vi hem till min syster där vi började laga tacos. Jag stod för köttfärsen, det gör jag konstigt nog alltid. Sedan åt vi, och så började vi prata. Mycket bra stämning var det, sedan började vi dricka lite. Haha ginger bread (smail) hade sina öl med sig, och vi hade en flaska bacardi. Sedan gick vi handlade och det slutade upp med att vi kollade på film. Mycket lyckad dag! Insåg hur mycket jag kommer sakna sizzle när hon är bortrest. Väntar på grillad mat, och sedan ska jag baka kladdkaka med vänner.

I'll be back, xoxo Yääs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0