the first day..

hejsan,

detta är min första gång jag bloggar, är osäker på ifall det är min grej är ingen Carrie Bradshaw direkt.
Men jag tänker ge det ett försök.. Somnade sent igår så är fortfarande trött, knappt sovit något.
Sammanfattning på min dag, somliga vaknar utav härliga pussar, somliga får frukost på sängen och sådant.
Så var det absolut inte för min del idag, jag vaknade upp mot min vilja. Det var tre barn som hoppade på mig kastade saker på mig o.sv. De tre monstrerna ska föreställa min systers barn.
Jag försökte ignorera deras skrik och deras slag och då de försökte dra i mitt täcke, men jag lyckades ej.
Det är inte många människor som hade lyckats med det, men min syster vet hur man gör. LUCKY HER!
Sedan gick jag ner och handlade frukost, kommer upp och vi äter.
Laddade ner några filmer, såg på Soul plane tillsammans med min syster.
Rekommenderar den verkligen ifall man gillar komedier + svart humor.
Jag personligen älskar det, och tyckte att Snoop dogg spelade bra förutom då han skulle leka
 död men råkade blinka. HAHAHHAH stupid him.
Sitter och lyssnar på trey songz - kinda lovin.

Detta var min dag hittils, klockan är trots allt bara 14:00,

Take care!
Xoxo yääs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0