"one day ill have your ass up in this kitchen"

Jag och sandra hade planerat och sola ihjäl oss på bo01 idag, men det visade sig att det ej blev bra väder. Typ ingen sol men ändån varmt ute.. Det duger inte för mig, jag vill ha sol. No sun so much cry =/ haha fattig imitation av Bobban. (bob marley) haha anyways.. sedan ringde jag ivan och sa att vi kunde träffas att han skulle ta med ersen så skulle jag ta med sandra så skulle vi sitta hos min syster. Och så blev det fast de var skitsega allihopa, menmen alla kom så småningom och det blev en massa chips och gott. Känns bra ska äta ihjäl mig nu inför sommaren. Vadå ideal vikt? haha mycket härlig vecka har det varit fyfan, har haft det mycket trevligt med älsklingen Ivan. Nothing can compare to summertimes. Sitter hos min syster nu och lyssnar på Jeremih-Birthday sex.. fastnat en aning. Ser fram emot bra väder så jag kan vara ute i solen och steka mig, så bra jag trivs. Kind of ångest och stanna i Sverige, speciellt i malmö menmen känns ändå bra när man har vissa nära och kära som kan dela denna ångesten med en. Syftar mycket på min gaylove Sandra nu haha :D Gick igenom min systers bilder på datan nyss och såg en gammal bild på min bror.. Saknar honom något otroligt. Känns som en stor emptiness inside of me. Men man ska vara tacksam över de bra sakerna man har i livet och det gäller att verkligen ta vara på det.            
                                                                                /it's yääs, the yäzzifizzle .. productshizzle!


Kommentarer
Postat av: Elli

hahah tyckte du om den låten :p

2009-06-30 @ 18:19:06
URL: http://elizaangel.blogg.se/
Postat av: Elli

SPANA in på min blogg nylägg "Flashback Michael Jackson songs" Glömt inte att rösta dina favorit låtar. Skicka vidare till ALLA!!1 XD

Have a Nice day

2009-07-03 @ 12:53:44
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0